Thursday, October 18, 2012

Sömn ljuva sömn!


Hayley håller på och tar igen all sömn som hon hoppat över de senaste två veckorna! Hon somnade tio igår kväll och sov till fem utan att vakna. Jag var dock tvungen att gå upp två gånger och pumpa eftersom min kropp inte är van vid att hon sover så länge. Men det gjorde jag så gärna. Fem vaknade hon, åt och somnade om. Jag lyfte över henne till spjälsängen och hon fortsatte sova. Efter att ha sovit så mycket i natt var jag inte ett dugg trött. Jag gick ut, det var fortfarande mörkt så i början fick jag använda ficklampa! Jag lekte lite med hundarna och såg till att mina hästar hade det bra. Det är så underbart att tillbringa tid med hästarna tidigt på morgonen när allt är tyst och stilla. Jag älskar det! Jag matade djuren och gick tillbaka in. Klockan åtta vaknade Hayley med ett leende, vi lekte lite, bytte blöja och hon åt lite mer. Nu en knapp timme senare är hon på god väg att somna om igen.  Har en känsla av att jag kommer att få rida utanför ranchens stängsel idag!

No comments:

Post a Comment

I´d love to hear what you think about todays post. Did you relate to the topic?