Sunday, October 14, 2012

Otroligt trevlig eftermidag!



 
 
Hayley var vaken hela natten. Hon var nöjd i stort sett hela tiden, ville bara äta och mysa framför brasan vi tände i öppna spisen. När hon sen somnade på förmiddagen förväntade jag mig att hon skulle sova åtminstone ett par timmar. Hon vaknade med ett stort leende i hela ansiktet efter tio minuter. Hon tyckte att vi tillbringat alldeles för mycket tid inomhus och föreslog att vi skulle gå ut och titta på träd. Att titta på träd är det bästa hon vet just nu.

Jag packade ner ett par vattenflaskor i blöjväskan och körde till The National Forest. Vi hade Whitey med oss som fick gå i koppel för första gången. Det gick superbra! Det var rätt varmt idag runt 30grader Celsius. Jag önskade att jag haft shorts och inte jeans. Vi gick bara en kort runda för Whitey blev väldigt varm. Hayley var hur nöjd som helst hela tiden. Hon älskar verkligen att vara i skogen! Vi plaskade lite i en bäck, i skuggan under en bro på vägen hem. När vi kom tillbaka till bilen hade en familj picknick i en glänta i närheten. Vi pratade lite, barnen lekte med Whitey och de bjöd in oss till sin picknick. Vi hade aldrig träffat de förut, men det visade sig att vi nästan bor grannar. Vi stannade ett par timmar och hade hur kul som helst. Jag hoppas verkligen jag får möjlighet att återgälda deras gästfrihet J





No comments:

Post a Comment

I´d love to hear what you think about todays post. Did you relate to the topic?