Sunday, October 7, 2012

Play time! (Swedish)

 
 
När Hayley sov middag idag tog jag tillfället i akt och busade lite med mina hästar. Under det gångna året har Trigger och jag utvecklad en bred repertoar av lekar som vi leker tillsammans. När jag var gravid försökte jag använda min fantasi och hitta på saker som vi kunde göra tillsammans de sista månaderna när jag inte red. De flesta av lekarna gå ut på att på ett eller annat sätt härma varandra. Trigger tycker att det här är jättekul! Det gör jag med J Ibland går det ganska vilt till, men det går att ta ner Triggers energi på bråkdelen av en sekund så det känns OK. Och vi har alltid stora ytor att röra oss på. Väldigt bra motion kan jag lova! Som värsta träningspasset. Idag bjöd vi in Faxi att leka med oss. Han var aningens förbryllad i början, men hade snart väldigt roligt.






No comments:

Post a Comment

I´d love to hear what you think about todays post. Did you relate to the topic?